مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:002023-11-22اقتصادي

نمایشگاه شانزدهم، سکویی برای رشد اقتصاد صنعتی استان مرکزی


عصر 30 آبانماه 1402، شانزدهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان با حضور معاون وزیر صمت، سفیر ساحل عاج و رایزن سفارت ترکیه در ایران گشایش یافت.

- ایسنا/مرکزی عصر 30 آبانماه 1402، شانزدهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان با حضور معاون وزیر صمت، سفیر ساحل عاج و رایزن سفارت ترکیه در ایران گشایش یافت.

این نمایشگاه که دوره پانزدهم آن با حضور 120 شرکت از استان مرکزی و استان های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان و خراسان و سفرای اوگاندا و سنگال، در فضایی به وسعت 4 هزار مترمربع در تاریخ سوم آبانماه 1401 برگزار شد، با طراحی و رویکرد جدیدی کار خود را آغاز کرده است و به دنبال کسب نمره و امتیاز A برای بین المللی شدن است.

فضای محدود و درخواست های بسیار حسن میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی در گفت و گو با ایسنا؛ با اشاره به برگزاری یک رویداد بسیار بزرگ در استان مرکزی در قالب شانزدهمین نمایشگاه صنعت استان به عنوان پنجمین نمایشگاه بزرگ کشور، بیان کرد: متاسفانه فضای محدودی در نمایشگاه در اختیار ماست و در مقابل، با خیل عظیمی از درخواست صنایع برای حضور در نمایشگاه روبرو بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه شانزدهم، سکویی برای رشد اقتصاد صنعتی استان مرکزی

نمایشگاه شانزدهم، سکویی برای رشد اقتصاد صنعتی استان مرکزی