مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-04اقتصادي

اصلاح تقاطع ها و پیاده روسازی با بیش 7 میلیارد تومان اعتبار در شهرکرد


رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تا کنون 7 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار برای اصلاح تقاطع ها و پیاده روسازی در سطح شهر هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید احمدی گفت: از ابتدای امسال تا کنون 7 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار برای اصلاح تقاطع ها و پیاده روسازی در سطح شهرکرد هزینه شده است.

 رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد افزود: اعتبار پیش بینی شده برای پیاده روسازی در سال جاری 7 میلیارد و 400 میلیون تومان برای خیابان کاشانی بوده که تا کنون از این میزان یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین 7 میلیارد تومان اعتبار برای پیاده روسازی مناطق یک و 2 پیش بینی شده که 2 میلیارد و 500 میلیون تومان آن در منطقه 2 هزینه شده است.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: در راستای اصلاح تقاطع های سطح شهر نیز تا کنون 3 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

احمدی عنوان کرد: تا کنون پیاده روسازی جاده سلامت، خیابان 12 محرم جنوبی، خیابان جدید کاشانی، طالقانی شمالی روبروی مجتمع ادارات ـ طالقانی شمالی درب ورودی مدرسه علوم معارف، پیاده روسازی چهارراه مولوی تا کتابخانه مولوی، چهارراه استانداری ـ خیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح تقاطع ها و پیاده روسازی با بیش 7 میلیارد تومان اعتبار در شهرکرد

اصلاح تقاطع ها و پیاده روسازی با بیش 7 میلیارد تومان اعتبار در شهرکرد