مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-03اجتماعي

پیگیر جدی دستور رییس جمهور در آشوراده هستیم


معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه پیگیر جدی دستور رییس جمهور برای آشوراده هستیم گفت: محیط بانان ضابطان قضایی هستند و هیچ شخص حقیقی و حقوقی حق برخورد خارج از عرف اداری و انسانی با محیط بانان را هنگام انجام وظیفه ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، حسن اکبری روز یکشنبه درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری مدیرکل میراث فرهنگی استان گلستان با محیط بانان جزیره آشوراده اظهار داشت: در روزهای گذشته فیلمی از برخورد نامناسب مدیر کل میراث فرهنگی استان گلستان با ضابطان قضایی حفاظت محیط زیست جزیره آشوراده در فضای مجازی منتشر شد که موجب رنجش خاطر مردم شریف ایران شد.

وی ادامه داد: در این فیلم محیط بانان بر اساس قانون برای ساخت یک پیاده راه به عرض یک و نیم متر از ماموران بنیاد مسکن که مسئول ساخت آن بودند، درخواست ارائه مجوز می کنند.

در این میان مدیر کل میراث فرهنگی در اعتراض به درخواست قانونی محیط بانان برای ارائه مجوز در حالی که کوچکترین نقش اجرایی ندارد، تنها برای ایجاد فشار افکار عمومی با کلیدواژه هایی همچون دستور رییس جمهور درگیری لفظی با ضابط قضایی (محیط بانان) ایجاد می کند که جای تاسف دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر جدی دستور رییس جمهور در آشوراده هستیم

پیگیر جدی دستور رییس جمهور در آشوراده هستیم