مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-15ورزشي

معرفی نفرات برتر مسابقات اسکواش یلدا در همدان


رییس هیات اسکواش استان همدان از معرفی نفرات برتر مسابقات اسکواش یلدا خبر داد و گفت: تمرکز هیات بر استعدادیابی برای آینده این رشته ورزشی است.

- اسدالله ربانی مهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده هر سال چهار دوره مسابقات به صورت فصلی برگزار می شود که شاهد استقبال خوب پسران و دختران رده های سنی از مسابقات بودیم.

وی گفت: هدف از برگزاری مسابقات افزایش سطح کیفی و مهارتی بازیکنان اشکواش است و افراد منتخب در اولویت اعزام به مسابقات کشوری هستند.

 رییس هیات اسکواش همدان افزود: یکی از مزیت های این رشته ورزشی در همدان جذب کودکان و فعالیت خوب کمیته استعدادیابی در سال های اخیر بوده که روز به روز افراد جدیدی جذب می شوند و با علاقه و انگیزه به آموزش می پردازند.

  وی با اشاره به برگزاری مسابقات اسکواش به مناسبت شب یلدا گفت: در بخش دختران کمتر از 13 سال مهیا امیری شیخ و مهرانه پشتوار نفر برتر این بخش از مسابقات شدند و در بخش پسران کمتر از 11 سال، آریا عباس بیگی و باران بهمن پور رتبه اول و دوم و در بخش پسران کمتر از 13 سال، امیرعباس ربانی رتبه اول و دانیال شاهسوند رتبه دوم را کسب کردند .

ربانی مهر تصریح کرد: از افراد برتر در روزهای آینده تقدیر خواهد شد و از فدراسیون نیز برای این افراد مدال هایی به همراه ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نفرات برتر مسابقات اسکواش یلدا در همدان

معرفی نفرات برتر مسابقات اسکواش یلدا در همدان