مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 16:202023-12-04حوادث

کلاهبرداری تلفنی یا پیامکی در پوشش فروش سکه یا اشیاء عتیقه


سرپرست معاونت فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: مردم به تماس های تلفنی یا ارسال پیامک در پوشش همکاری در فروش سکه تاریخی یا عتیقه از سوی افراد ناشناس اعتماد نکنند.

- سرهنگ حمید افرامن در مصاحبه با خبرگزاری فارس با بیان اینکه اخیرا افرادی کلاهبردار و سودجو و با شگرد فریب و بیان مطالب دروغ و بی اساس از آن ها درخواست می کنند در فروش سکه تاریخی یا اشیاء عتیقه با آن ها همکاری کنند ، گفت: در این روش که از طریق برقراری تماس تلفنی و یا ارسال پیامک می باشد، فرد کلاهبردار با استفاده از جملات فریبنده از جمله فروش سکه های طلای تاریخی مکشوفه، فرد گیرنده تماس یا پیام را وسوسه کرده و تحریک به همکاری و همراهی می کنند.

وی با اشاره به برخورد متعدد پلیس با این موضوع و دستگیری کلاهبرداران بسیاری در این زمینه ادامه داد : متاسفانه به دلیل زودباوری مردم و پرسود بودن این مقوله برای کلاهبرداران همچنان شاهد تداوم این نوع کلاهبرداری هستیم.

سرهنگ افرامن شگرد این کلاهبرداران را تظاهر کردن خود به فردی کم سواد که قصد فروش سکه و اشیاء عتیقه دارد ، دانست و تصریح کرد: شهروندان بایستی مراقب باشند که این افراد به صورت باندی اقدام کرده وبیشتر در نقاط ناشناس، خارج از دسترس  و بیرون از شهر با قربانی قرار می گذارند وممکن است درصورت فریب فرد و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری تلفنی یا پیامکی در پوشش فروش سکه یا اشیاء عتیقه

کلاهبرداری تلفنی یا پیامکی در پوشش فروش سکه یا اشیاء عتیقه