مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-05فرهنگي

گالری دیدار میزبان روایتی از شهر باستانی سبا


نمایشگاه «حضور پنهان» با ارائه عکس ها و روایتی فولکلور از شهر باستانی سبا، ساخته هایی که تشخیص آن از طبیعت دشوار است و به حضور انسان اشاره دارد را به تصویر کشیده است.

- ایسنا/اصفهان نمایشگاه حضور پنهان با ارائه عکس ها و روایتی فولکلور از شهر باستانی سبا، ساخته هایی که تشخیص آن از طبیعت دشوار است و به حضور انسان اشاره دارد را به تصویر کشیده است.

حامد سیامکی، عکاس و برگزارکننده نمایشگاه حضور پنهان در گفت وگو با ایسنا و در خصوص دلیل انتخاب این نام برای نمایشگاه خود گفت: محتوای نمایشگاه، روایت تصویری داستان فولکلور از شهر باستانی سبا است که داستانی آمیخته از تخیل و واقعیت است.

اهالی روستای دستجرد جرقویه داستان های متفاوتی از شهر سبا روایت می کنند که یکی از آن ها دست مایه تولید آثار من شد،یعنی آن قسمت که اشاره دارد این شهر باستانی در زیر تل ماسه های بیابان ورزنه همچنان مدفون مانده است.

او ضمن اشاره به اینکه محوریت نمایشگاه حضور پنهان روایت داستان سبا و برداشت های شخصی اش از این روایت است، بیان کرد: سبک آثار به صورت هنر محیطی و چیدمان است و عکس ها رنگی است.

سیامکی با اشاره به اینکه 13 فریم به همراه متن، داستان را روایت می کند و 14 فریم دیگر برداشت شخصی او از داستان است، افزود: مجموعه داستانی در ابعاد 30 در 50 سانتی متر به همراه پاسپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گالری دیدار میزبان روایتی از شهر باستانی سبا

گالری دیدار میزبان روایتی از شهر باستانی سبا