مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 16:252023-11-29سياسي

نامه مالک شریعتی به رییس جمهور درباره افزایش قیمت ال پی جی


مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور نسبت به عواقب افزایش یک باره قیمت ال پی جی ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ، مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به آیت الله سید ابراهیم رییسی  نسبت به عواقب افزایش یک باره قیمت LPG ابراز نگرانی کرد.

در بخشی از نامه مالک شریعی به رییس جمهور آمده: متاسفانه وزارت نفت و سازمان برنامه بجای عمل به مصوبات متعدد مجلس در قوانین بودجه 1400 و 1401 و آیین نامه مصوب هیات وزیران (آبان 1401) و نیز برخلاف دستور حضرتعالی به وزیر محترم نفت (فروردین 1402)، مبنی بر ایجاد تنوع در سبد سوختی کشور از طریق ساماندهی نحوه توزیع گازمایع (LPG) بین خانوارهای نیازمند و صاحبان خودروی گازمایع سوز و نیز بی توجه به مصوبه جدید مجلس در برنامه هفتم، در را بر همان پاشنه قبلی می چرخانند و تصمیم دارند از طریق آزادسازی قیمت، مانع قاچاق و جبران زیان پالایشگاه های نفت شوند! متن نامه به شرح زیر است:  حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر رییسی رییس محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم؛ با عرض تسلیت ایام فاطمیه (س)، پیرو نامه 1432/ت مورخ 18/10/1400 اینجانب به حضرتعالی با موضوع هشدار نسبت به عواقب افزایش یکباره قیمت LPG و دستور بررسی فوری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه مالک شریعتی به رییس جمهور درباره افزایش قیمت ال پی جی

نامه مالک شریعتی به رییس جمهور درباره افزایش قیمت ال پی جی