مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-06بين الملل

آمریکا تمایلی به توقف تامین تسلیحاتی رژیم صهیونیستی ندارد


به گفته مقام های آمریکایی، واشنگتن در حال حاضر منع تحویل تسلیحات یا انتقاد شدید از رژیم صهیونیستی را به عنوان ابزاری برای تغییر تاکتیک های آن رد می کند، - به گفته مقام های آمریکایی، واشنگتن در حال حاضر منع تحویل تسلیحات یا انتقاد شدید از رژیم صهیونیستی را به عنوان ابزاری برای تغییر تاکتیک های آن رد می کند، چون معتقد است استراتژی موجود که مذاکره خصوصی است، مؤثر واقع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در مواجهه با افزایش تلفات تهاجم مجدد رژیم صهیونیستی در جنوب غزه، در ظاهر تلاش می کند به متحد خود فشار بیاورد تا تلفات غیرنظامیان را به حداقل برساند و در عین حال از اقداماتی که ممکن است آن را مجبور به گوش دادن کند، مانند تهدید به محدود کردن کمک های نظامی، خودداری می کند.

مقامات ارشد ایالات متحده، از جمله کامالا هریس، معاون رییس جمهوری آمریکا و آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، علناً از رژیم صهیونیستی خواسته اند که حمله هدفمند بیشتری را در جنوب غزه انجام دهد تا از تلفات سنگین غیرنظامیان مثل آنچه در شمال غزه انجام داد، جلوگیری کند.

به گفته وزارت بهداشت غزه، حدود 900 نفر در غزه در حملات هوایی رژیم صهیونیستی از روز جمعه و پس از پایان آتش بس تا روز دوشنبه شهید شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تمایلی به توقف تامین تسلیحاتی رژیم صهیونیستی ندارد

آمریکا تمایلی به توقف تامین تسلیحاتی رژیم صهیونیستی ندارد