مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:562023-11-23اقتصادي

هپکو رکورد تحویل ماشین آلات معدنی را با تحویل 11 دستگاه در یک روز شکست


مدیرعامل کارخانه هپکو اراک از آغاز تحویل 48 دستگاه ماشین آلات معدنی به مشتریان و شکسته شدن رکورد تحویل ماشین آلات معدنی در کشور به همت کارگران و متخصصان این شرکت خبر داد.

-   وی با اشاره به حمایت معادن خصوصی از هپکو بیان کرد: معدنی که این محصولات را از هپکو خریداری کرده، معدنی است که سه سال گذشته از هپکو تراک معدنی خریداری کرده و به دلیل کیفیت بالا هم به معادن دیگر توصیه می کند و هم سومین پکی است که از هپکو خریداری کرده و اعلام کرده که تمامی محصولات مورد نیاز را به خاطر کیفیت بالا و خدمات پس از فروش از برند هپکو خریداری خواهد کرد.

مدیرعامل کارخانه هپکو گفت: دو محصول بیل سنگین 800 و 1200  تنی مورد نیاز این معدن نیز هم اکنون در شرکت هپکو مشغول تولید است.

  کاظمی تاکید کرد: دولت در این حماسه به تعهد خود در تامین بودجه زیرنظر وزارت صمت و اقساطی کردن ماشین آلات زیرنظر صندوق بیمه عمل کرد، اما هنوز ضعف هایی وجود دارد، تسهیلات دیر تامین می شود، اما زحماتی که وزارت صمت و صندوق بیمه معدن کشیدند، امروز در هپکو به ثمر نشست.

وی اظهار کرد: از مجموع 48 دستگاه که تسهیلات 20 درصد آن واریز شده 11 دستگاه امروز تحویل می شود و مابقی ظرف سه ماه آینده و ابتدای سال آینده تحویل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هپکو رکورد تحویل ماشین آلات معدنی را با تحویل 11 دستگاه در یک روز شکست

هپکو رکورد تحویل ماشین آلات معدنی را با تحویل 11 دستگاه در یک روز شکست