مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-10سياسي

درجات آخرت به علم توأم با رعایت اخلاق است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به تبیین اخلاقیات در علم آموزی و عمل به علم پرداخت و گفت: در روایات آمده است که قلب پیامبر از عرش بالاتر است بنابراین درجات آخرت به علم توأم با رعایت اخلاق است.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به تبیین اخلاقیات در علم آموزی و عمل به علم پرداخت و گفت: در روایات آمده است که قلب پیامبر از عرش بالاتر است بنابراین درجات آخرت به علم توأم با رعایت اخلاق است.

آیت الله سید حسن عاملی، 18 آذر در سلسله نشست های اخلاقی با دانشجویان که در پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد به تبیین اخلاقیات در علم آموزی و عمل به علم پرداخت و گفت: در روایات آمده است که قلب پیامبر از عرش بالاتر است بنابراین درجات آخرت به علم توأم با رعایت اخلاق است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال حساب ویژه ای برای عالم و علما بازکرده است، گفت: خداوند وقتی که می خواهد پیامبر را معرفی کند با علم معرفی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در ادامه سخنان خود به مناجات ائمه معصومین (ع) با خداوند متعال اشاره و اظهار کرد: مناجات های حضرت امیرالمؤمنین(ع)، امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) در عالم رازونیاز با خداوند متعال بی نظیر و غوغا است ادبیاتی که ائمه معصومین(ع) با خداوند متعال با آن نجوا می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درجات آخرت به علم توأم با رعایت اخلاق است

درجات آخرت به علم توأم با رعایت اخلاق است