مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:202023-12-10سياسي

چرا آموزش و پرورش رای دیوان عدالت اداری برای شرکت در آزمون فرهنگیان را اجرا نمی کند؟


یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجودی که دولت فعلی تعداد سهمیه دانشگاه فرهنگیان را اضافه کرده، دیوان عدالت اداری رایی داده که تعیین شرط سنی توسط آموزش و پرورش برای شرکت در این آزمون خلاف است و لغو کرده حالا وزارت آموزش و پرورش این .

- یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجودی که دولت فعلی تعداد سهمیه دانشگاه فرهنگیان را اضافه کرده، دیوان عدالت اداری رایی داده که تعیین شرط سنی توسط آموزش و پرورش برای شرکت در این آزمون خلاف است و لغو کرده حالا وزارت آموزش و پرورش این رای را اعمال نکرد که باعث نارضایتی تعداد زیادی از جوانان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در در اخطاری با استناد به اصول 71، 76، 161 و 162 قانون اساسی گفت: دیوان عدالت اداری رایی صادر کرده درباره افرادی که می خواهند در آزمون سراسری برای دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند.

وی توضح داد: دولت قبل از سال 91 تا 92 محدودیتی اعمال کرد که به موجب آن سالیانه بیشتر از 3500 نفر نمی توانستند در آزمون ورودی دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند که نتیجه آن وضعیت کنونی در آموزش و پرورش است اکنون که دولت فعلی تعداد سهمیه این دانشگاه را اضافه کرده، دیوان عدالت اداری رایی داده که تعیین شرط سنی توسط آموزش و پرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا آموزش و پرورش رای دیوان عدالت اداری برای شرکت در آزمون فرهنگیان را اجرا نمی کند؟

چرا آموزش و پرورش رای دیوان عدالت اداری برای شرکت در آزمون فرهنگیان را اجرا نمی کند؟