مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-18اقتصادي

سهم فارغ التحصیلان از جمعیت بیکار کشور


مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،سهم فارغ التحصیلان از مجموع جمعیت بیکار کشور را حدود 42 درصد ذکر کرد و گفت: - مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی،سهم فارغ التحصیلان از مجموع جمعیت بیکار کشور را حدود 42 درصد ذکر کرد و گفت: طرح کارورزی و یارانه دستمزد از جمله طرح های حمایتی است که دولت به منظور حمایت از اشتغال فارغ التحصیلان به اجرا درآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طاها رمضانی با اشاره به طرح آمارگیری نیروی کار و گزارش مرکز آمار ایران از وضعیت نرخ بیکاری و نرخ مشارکت اقتصادی اظهار کرد: در سال 1402 نسبت به 1401 افزایش نرخ مشارکت همزمان با کاهش نرخ بیکاری به میزان 0.

7 تا 0.

9 درصد را شاهد بودیم که نشان دهنده این است که وضعیت بازار کار برای ورود نیروهای کار بهبود نسبی پیدا کرده است هرچند که هنوز به زمان قبل از کرونا نرسیده ایم اما نرخ بیکاری فارغ التحصیلان نسبت به تابستان 1401 کاهش داشته و بین 12 تا 13 درصد است.

وی افزود: البته در حوزه بیکاری فارغ التحصیلان باید کمی دقیق تر به مساله بپردازیم.

سهم فارغ التحصیلان از مجموع جمعیت بیکار کشور حدود 42 درصد است یعنی از 2 میلیون و 100 هزار نفر جمعیت بیکار کشور 905 نفر به فارغ التحصیلان اختصاص دارد و اینطور نیست که بیشترین نرخ بیکاری در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم فارغ التحصیلان از جمعیت بیکار کشور

سهم فارغ التحصیلان از جمعیت بیکار کشور