مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 20:402023-12-14ورزشي

سهیل مهدی: اعتراض از تیمی که برد را باتساوی عوض کرده طبیعی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، سهیل مهدی در مورد اعتراض استقلالی ها و پرسپولیسی ها و قضاوت 102 اظهار داشت: طبیعت بازی همین است که هر دو تیم به ویژه تیمی که در شرایط حمله قرار داشته و دوست دارد به نتیجه بهتری برسد این اعتراض ها را انجام می دهد.

- سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اعتراض در دربی به ویژه از طرف تیمی که در آستانه پیروزی قرار گرفته طبیعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو ، سهیل مهدی در مورد اعتراض استقلالی ها و پرسپولیسی ها و قضاوت 102 اظهار داشت: طبیعت بازی همین است که هر دو تیم به ویژه تیمی که در شرایط حمله قرار داشته و دوست دارد به نتیجه بهتری برسد این اعتراض ها را انجام می دهد.

اما خوشبختانه داوران ما آموزش دیده و مورد تأیید فیفا بودند.

فکر می کنم بهترین تصمیمات را در بهترین لحظات گرفتند.

وی در مورد اینکه آیا از نحوه برگزاری دربی رضایت دارد، گفت: از نحوه و کیفیت برگزاری بازی رضایت دارم، اما کارشناسان باید مسائل فنی را قضاوت کنند.

  مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اعتراض تیم هایی مثل سپاهان و تراکتور و استفاده از VAR فقط برای دربی گفت: با همه تیم ها تعامل صورت گرفته است ما هم مثل رسانه ها دوست داریم در همه ورزشگاه ها از این سیستم استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهیل مهدی: اعتراض از تیمی که برد را باتساوی عوض کرده طبیعی است

سهیل مهدی: اعتراض از تیمی که برد را باتساوی عوض کرده طبیعی است