مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-22اقتصادي

پیگیری اختصاص اعتبار 400 میلیارد تومانی الگوی کشت در همدان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه تامین اعتبار الگوی کشت در دست پیگیری است گفت: چنانچه اعتبار 400 میلیارد تومانی الگوی کشت تامین شود طرح با قوت اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان رضا بهراملو پیش از ظهر امروز در دومین سفر شهرستانی به همدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: اقدامات جهاد کشاورزی با محوریت حفظ منابع انجام می شود که به امنیت غذایی منجر خواهد شد.

وی با بیان اینکه حفظ خاک حاصلخیز به ویژه کلاس یک و 2 از الزامات است چراکه تنها 29 درصد از اراضی کشور کلاس یک و 2 است یادآور شد: افزایش تولید، مصرف بهینه از آب و حفظ خاک اولویت جهاد کشاورزی است که در این راستا الگوی کشت در شهرستان به عنوان پایلوت کشور مد نظر است.

  رییس جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه محاسبات فنی، تاثیر مستقیم طرح بر تولید و جزییات تحلیل شده است ادامه داد: اقتصاد کشاورز و سیاست های کلان با هم باید در اجرای الگوی کشت دیده شود.

  یونجه همدان قابلیت ثبت جهانی دارد وی با اشاره به اینکه تامین اعتبار الگوی کشت در دست پیگیری است خاطرنشان کرد: چنانچه اعتبار 400 میلیارد تومانی الگوی کشت تامین شود طرح با قوت اجرا می شود.

  بهراملو در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه یونجه همدان قابلیت ثبت جهانی دارد گفت: این محصول با رقم خاص همچنین خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اختصاص اعتبار 400 میلیارد تومانی الگوی کشت در همدان

پیگیری اختصاص اعتبار 400 میلیارد تومانی الگوی کشت در همدان