مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-27دانش

گسترش همکاری های علمی و فرهنگی دانشگاه های پاکستان و مشهد


صبح امروز دوشنبه ششم آذر ماه 1402 «محمد شهریار» سرکنسول پاکستان در مشهد ضمن دیدار با هاشم جلیلی صفریان، رییس موسسه آموزش عالی فردوس مشهد گسترش همکاری علمی و فرهنگی و راهکارهای همکاری مشترک را بررسی کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی صبح امروز دوشنبه ششم آذر ماه 1402 محمد شهریار سرکنسول پاکستان در مشهد ضمن دیدار با هاشم جلیلی صفریان، رییس موسسه آموزش عالی فردوس مشهد گسترش همکاری علمی و فرهنگی و راهکارهای همکاری مشترک را بررسی کردند.

هاشم جلیلی صفریان با اشاره به رتبه دوم این مؤسسه در بین مؤسسات آموزش عالی کشور بر اساس اعلام وزارت علوم و تنها دانشگاه شرق کشور با بیشترین رشته های هنری، به توضیح پتانسیل های موجود در مؤسسه پرداخت و بر ایجاد و گسترش روابط علمی و فرهنگی بین دانشگاه های دولتی و غیردولتی پاکستان و مؤسسه آموزش عالی فردوس مشهد تاکید کرد.

در ادامه این بازدید حمید طباطبایی معاون فناوری و پژوهش مؤسسه آموزش عالی فردوس برنامه ها و فعالیت های پژوهشی مؤسسه را تشریح کرد.

وی با اشاره به رتبه چهارم مؤسسه در حوزه پژوهش و فناوری بر اساس شاخص های وزرات علوم در بین کل موسسات کشور به معرفی مجلات تخصصی و همچنین نرم افزار تولیدی مؤسسه پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های علمی و فرهنگی دانشگاه های پاکستان و مشهد

گسترش همکاری های علمی و فرهنگی دانشگاه های پاکستان و مشهد