مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 19:352023-11-29اقتصادي

دلیل ایجاد صف های گوشت مرغ در ارومیه چیست؟


مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: در نیمه اول مهر ماه سال جاری حدود 250هزار قطعه کمتر از نیاز بازار استان جوجه ریزی صورت گرفته که عامل اصلی کمبودهای عرضه گوشت مرغ در چند روز گذشته است.

- خسرو شهبازی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به صف های خرید گوشت مرغ در ارومیه اظهار داشت: هیچگونه کمبود عرضه گوشت مرغ در سطح شهر ارومیه وجود ندارد، ما روزانه حدود 200تن مرغ در بازار توزیع می کنیم که به اندازه نیاز واقعی بازار می باشد.

مدیرکل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به مشکل بوجود آمده در بازار گوشت مرغ ارومیه، تصریح کرد: مشکل از آنجایی ناشی شد که در شهریور ماه امسال کل ظرفیت سالن های مرغداری ها تکمیل و قیمت مرغ حدود 71 تا 73هزار تومان شده بود که تولیدکنندگان اقدام به عدم فروش مرغ ها کرده و به همین دلیل در نیمه اول مهرماه جوجه ریزی به اندازه کافی صورت نگرفت.

وی افزود: ولی از نیمه دوم مهرماه و اوایل آبان جوجه ریزی واحدها بصورت مطلوب صورت گرفته بصورتی که حتی بیش از نیاز استان این عمل انجام گرفته است.

شهبازی اظهار کرد: در آبان ماه حدود 4میلیون و 600هزار قطعه جوجه ریزی انجام گرفته که بیش از نیاز آذربایجان غربی و استان های همجوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل ایجاد صف های گوشت مرغ در ارومیه چیست؟

دلیل ایجاد صف های گوشت مرغ در ارومیه چیست؟