مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-12اجتماعي

آغاز ثبت نام حج عمره از فردا/ 1200 نفر سهم گلستانی ها


مدیر حج و زیارت گلستان از آغاز ثبت نام زائران عمره مفرده از فردا چهارشنبه 21 آذر خبر داد و گفت: سهمیه استان گلستان در اعزام زائران یک هزار و 200 نفر است.

- ایسنا/گلستان مدیر حج و زیارت گلستان از آغاز ثبت نام زائران عمره مفرده از فردا "چهارشنبه 21 آذر" خبر داد و گفت: سهمیه استان گلستان در اعزام زائران یک هزار و 200 نفر است.

سیدعلی میرقاسم پور ظهر سه شنبه 21 آذرماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از هشت سال انتظار، ثبت نام زائران عمره مفرده از ساعت 10 صبح فردا چهارشنبه 21 آذر همزمان با سراسر کشور در استان گلستان آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تدابیر سازمان حج و زیارت به عنوان متولی حج و زیارت، شرایط برای اعزام زائران به عمره مفرده فراهم شد و در حال حاضر به دلیل کمبود وقت و نبود زیرساخت های مناسب، اعزام 70 هزار زائر به عمره پیش بینی شده است که تا قبل از ماه مبارک رمضان اعزام می شوند.

مدیر حج و زیارت گلستان از آغاز ثبت نام زائران عمره مفرده از ساعت 9 صبح فردا چهارشنبه 21 آذر همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: سهمیه استان گلستان در اعزام زائران، یک هزار و 200 نفر در قالب هشت کاروان، پنج کاروان اهل سنت و سه کاروان شیعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام حج عمره از فردا/ 1200 نفر سهم گلستانی ها

آغاز ثبت نام حج عمره از فردا/ 1200 نفر سهم گلستانی ها