مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:302023-12-20اقتصادي

مرمت و بازسازی قنوات فامنین با اعتبار 60 هزار میلیونی


مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین از بازسازی و مرمت 18 رشته قنات با اعتباری افزون بر 60 هزار میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین از بازسازی و مرمت 18 رشته قنات با اعتباری افزون بر 60 هزار میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

منصور خزایی با اشاره به وجود 80 رشته قنات در شهرستان فامنین اظهار کرد: در سال جاری پنج رشته قنات با اعتبار 20 هزار میلیون ریال در روستاهای طمه چی، قلعه جوق، دهلق، زاغلیجه و کله سر بازسازی و نوسازی شده است.

وی افزود: به منظور بازسازی 13 رشته قنات در روستاهای قزل حصار، دهلق، آجرلو، باباحصاری، کنیزان، صادقلو، گل خندان، معدن کوه، قلقل آباد، صیدآباد، قشلاق و قموشانه نیز اعتباری افزون بر 40 هزار میلیون ریال به شهرستان اختصاص یافته است.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان همدان، مدیر جهادکشاورزی شهرستان فامنین یادآور شد: این مهم با مشارکت پیمانکاران و به کارگیری نیروهای بومی در روستاها در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه لیست همه قنواتی که نیاز به بازسازی و نوسازی دارند با اولویت بندی و مطالعه اولیه آماده شده است، تصریح کرد: در حال حاضر پیگیر تأمین اعتبار مورد نیاز هستیم به نحوی که با تأمین اعتبار، نسبت به اجرایی کردن این پروژه ها اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت و بازسازی قنوات فامنین با اعتبار 60 هزار میلیونی

مرمت و بازسازی قنوات فامنین با اعتبار 60 هزار میلیونی