مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-10سياسي

پیش بینی 40 برنامه برای بزرگداشت هفته فرهنگ دانشگاه بیرجند


40 برنامه برای بزرگداشت هفته فرهنگی این مرکز آموزش عالی تدارک دیده شده است و برپایی نمایشگاه توانمندی های فرهنگی و هنری دانشجویان یکی از این برنامه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، دکتر حسین فرزانه پور، معاون فرهنگی دانشگاه بیرجند امروز در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه بیرجند اظهار داشت: 40 برنامه برای بزرگداشت هفته فرهنگی این مرکز آموزش عالی تدارک دیده شده است و برپایی نمایشگاه توانمندی های فرهنگی و هنری دانشجویان یکی از این برنامه ها است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم دانشجویان پا به عرصه کار و کارآفرینی بگذارند، برپایی اینگونه نمایشگاه ها لازمه کار است افزود: در این نمایشگاه که به مناسبت هفته فرهنگی برگزار شده است حدود 100 غرفه برای نمایش و فروش محصولات سنگی، چوبی، فلزی، سفالی، گلیم، نقاشی و طراحی، گلدوزی، کیف و سایر تولیدات دانشجویان برپا شده است.

معاون فرهنگی دانشگاه بیرجند با اشاره به این که اقتضای کار فرهنگی هم افزایی مدیران ودستگاه ها است گفت: ادارات زیادی مانند فنی و حرفه ای، تعاون روستایی، دانشگاه های استان و دانشکده هنر ، مدیر فرهنگی دانشگاه و سایر در افتتاح این نمایشگاه همکاری خوبی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 40 برنامه برای بزرگداشت هفته فرهنگ دانشگاه بیرجند

پیش بینی 40 برنامه برای بزرگداشت هفته فرهنگ دانشگاه بیرجند