مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 23:252023-12-18حوادث

اشد مجازات برای زورگیران سیاه پوش!


سه زورگیر سیاه پوش که طعمه های خود را در نیمه شب و با ضربات خنجر مجروح می کردند با صدورحکمی از سوی دادگاه کیفری یک خراسان رضوی به تحمل 28 سال زندان ،222 ضربه شلاق، پرداخت دیه سنگین و رد مال محکوم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، بهمن سال 1400 بود که نوجوان 16 ساله ای به دام زورگیران پرایدسوار افتاد و در نیمه های شب هدف ضربات هولناک خنجر قرار گرفت.

زورگیران سیاه پوش سپس پیکر خون آلود رهگذر نوجوان را رها کردند و با سرقت گوشی تلفن وی از بولوار احمدآباد مشهد گریختند.

دقایقی بعد عابران با مشاهده ناله های نوجوان زخمی، با اورژانس تماس گرفتند و بدین ترتیب وی در حالی به بیمارستان امدادی مشهد انتقال یافت که تیغه خنجر ریه این نوجوان بی گناه را شکافته بود.

با توجه به حساسیت این ماجرای تکان دهنده، بلافاصله سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی (فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی) وارد عمل شد و دستورات ویژه ای را برای دستگیری زورگیران سیاه پوش صادر کرد.

طولی نکشید که گروهی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی رصدهای اطلاعاتی گسترده ای را آغاز کردند و به ردزنی پلاک پراید سفید رنگ زورگیران پرداختند.

با شناسایی مالک پراید مشخص شد که زن میان سال نقشی در ماجرای وحشتناک زورگیری خونبار ندارد، اما پسر 18 ساله وی نیز از خودروی مذکور استفاده می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشد مجازات برای زورگیران سیاه پوش!

اشد مجازات برای زورگیران سیاه پوش!