مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:452023-11-29بين الملل

پالتیکو: سال 2024 برای زلنسکی چالش برانگیز خواهد بود


نشریه پالتیکو با اشاره به اینکه مردم اوکراین از جنگ خسته شده اند، می گوید که سال آینده میلادی «سال چالش برانگیزی» در انتظار رییس جمهور این کشور است.

- نشریه پالتیکو با اشاره به اینکه مردم اوکراین از جنگ خسته شده اند، می گوید که سال آینده میلادی سال چالش برانگیزی در انتظار رییس جمهور این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه آمریکایی پالتیکو در گزارشی سال 2024 را سال چالش برانگیزی برای ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین می داند.

این نشریه در ادامه این مطلب تاکید می کند: اوکراینی ها به دلیل وجود تقریبا دو سال جنگ در خاک این کشور خسته شده اند و اروپایی ها نیز ادامه این روند را بسیار هزینه بر می دانند.

همزمان با اینکه غرب طفره می رود، اوکراین با تهدیدی وجودی از سوی همسایه اش، روسیه مواجه است و ولودیمیر زلنسکی به جای آنکه ملتمسانه از کشورهای غربی درخواست کمک کند، برای آن ها سخنرانی می کند؛ سخنرانی هایی که به اندازه نطق های دلگرم کننده او موفقیت آمیز نبوده است.

پالتیکو با اشاره به نشست سران ناتو که در فصل تابستان در ویلنیوس، پایتخت لیتوانی برگزار شد، می گوید: تنش ها از این نشست شدت گرفت؛ هنگامی که وزیر دفاع بریتانیا و مشاور امنیت ملی ایالات متحده به طور جداگانه از اوکراین خواستند تا احترام بیشتری برای متحدانش قائل شود و این درحال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالتیکو: سال 2024 برای زلنسکی چالش برانگیز خواهد بود

پالتیکو: سال 2024 برای زلنسکی چالش برانگیز خواهد بود