مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-20دانش

کتاب «تعهدات حقوقی دولت در حمایت از خانواده ایرانی» رونمایی شد


آیین معرفی، نقد و بررسی کتاب «تعهدات حقوقی دولت در حمایت از خانواده ایرانی» به همت شعبه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

- کتاب تعهدات حقوقی دولت در حمایت از خانواده ایرانی رونمایی شد ایسنا/چهارمحال و بختیاری آیین معرفی، نقد و بررسی کتاب تعهدات حقوقی دولت در حمایت از خانواده ایرانی به همت شعبه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این مراسم، دکتر جواد محمودی عضو هیأت علمی دانشگاه شهرکرد و مرجان نعمتی خوی به عنوان مؤلفان کتاب و همچنین دکتر مریم نقدی دورباطی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و مریم رضاپوریان و الهه بابایی دانشجویان حقوق دانشگاه شهرکرد به عنوان سخنرانان حضور داشتند و مراسم با شرکت جمعی از مسؤولان و اعضای هیأت علمی دانشگاه شهرکرد در سالن اجتماعات دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه برگزار شد.

جواد محمودی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهرکرد و مؤلف اول کتاب تعهدات حقوقی دولت در حمایت از خانواده ایرانی اظهار کرد: خانواده به مثابه سنگ بنای تشکیل اجتماع بشری در همه آیین های آسمانی و نظام های حقوقی مورد توجه بوده است.

در اسناد حقوقی جهانی و قانون اساسی ایران، حمایت از تشکیل خانواده و تمهید بقا و استمرار آن به ویژه در فضای اجتماعی، یک آرمان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «تعهدات حقوقی دولت در حمایت از خانواده ایرانی» رونمایی شد

کتاب «تعهدات حقوقی دولت در حمایت از خانواده ایرانی» رونمایی شد