مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-07بين الملل

رایزنی انگلیس با اسراییل درباره «گام های بعدی در جنگ غزه»


دفتر وزیر دفاع انگلیس گرانت شاپس، روز پنجشنبه (امروز) اعلام کرد که او طی هفته جاری برای رایزنی درباره «گام های بعدی اسراییل» در جنگ غزه به تل آویو می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که حمایت های غرب از رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه ادامه دارد، وزیر دفاع انگلیس قرار است طی روزهای آینده به فلسطین اشغالی برود.

دفتر گرانت شاپس با انتشار یک بیانیه خبر داد که وزیر دفاع انگلیس طی هفته جاری میلادی (تا روز دوشنبه هفته آینده به تقویم شمسی) از اسراییل و همچنین اراضی اشغالی فلسطین دیدن می کند.

به ادعای وزارت دفاع انگلیس، هدف شاپس از این سفر تلاش برای رایزنی در خصوص ارسال سریع تر کمک های بشردوستانه به ساکنان غزه به صورت مستقیم از طریق دریا است.

در این بیانیه آمده است: در این سفر او با رهبران، گزینه ها برای ارائه کمک های بیشتر به غیرنظامیان غزه و چگونگی حمایت بریتانیا از تشکیلات خودگردان فلسطین و همچنین تلاش ها برای جلوگیری از تشدید تنش ها در خاورمیانه را بررسی می کند .

وزارت دفاع انگلیس با تکرار دشمنی غرب با مقاومت اسلامی فلسطین ادامه داد: او (وزیر دفاع انگلیس) همچنین درباره پیشرفت در آزادی گروگان ها از جمله تعدادی از بریتانیایی ها که توسط تروریست های حماس در حملات 7 اکتبر گروگان گرفته شده اند، صحبت خواهد کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی انگلیس با اسراییل درباره «گام های بعدی در جنگ غزه»

رایزنی انگلیس با اسراییل درباره «گام های بعدی در جنگ غزه»