مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:052023-11-30سياسي

دیدار با پیکر ارباً اربا شده شهید یعقوبی بعد از 7 سال


انگار خود شهید یعقوبی هم از نحوه شهادت خود خبر داشت که به یکی از همرزمان خود در روزهای منتهی به شهادتش گفت: «چه می شود پیکر منم مثل سیدالشهدا چندین روز در خاک های داغ سوریه بی کفن و بی جان بماند» - خبرگزاری فارس؛ سعید شفیعی ثابت: خانواده هایی در معراج الشهدا مشهد و حرم آقا علی بن موسی الرضا (ع) دور هم شدند تا با یوسف گمگشته تو دیدار کنند و به قول خودشان هفت سال منتظر شنیدن کشف پیکر جگرگوشه شان هستند و اینجا آمدند تا با شهید مدافع حرم خود دیداری کنند.

همسر، فرزندانه شهید تازه تفحص شده محمدرضا یعقوبی گویی می دانستند که این چنین شهادتی برای عزیزشان اتفاق می افتد و چه شهادتی بهتر از این که به مانند ارباب بی کفن خود ارباً اربا و مثل سقای بی دست دشت کربلا حضرت عباس (ع) بی دست شوند.

هفت سال از خبر شهادت محمدرضا یعقوبی می گذرد و او که عاشق حضرت زهرا (س) و امیر المؤمنین (ع) بود در ایام فاطمیه پیکرش کشف و اکنون در معراج شهدا مشهد است.

انگار خود شهید یعقوبی هم از نحوه شهادت خود خبر داشت که به یکی از همرزمان خود در روزهای منتهی به شهادتش گفت: چه می شود پیکر منم مثل سیدالشهدا چندین روز در خاک های داغ سوریه بی کفن و بی جان بماند و این چنین هم شد و پیکر چند پاره شده ی این شهید هفت سال بی کفن در میان خاک های سوریه پنهان و مفقود ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با پیکر ارباً اربا شده شهید یعقوبی بعد از 7 سال

دیدار با پیکر ارباً اربا شده شهید یعقوبی بعد از 7 سال