مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-10اجتماعي

برگزاری سومین کنفرانس ملی حفاظت از ماهیان ایران به میزبانی دانشگاه لرستان


رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان از برگزاری سومین کنفرانس ملی حفاظت از ماهیان ایران به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان از برگزاری سومین کنفرانس ملی حفاظت از ماهیان ایران به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

دکتر علی حقی زاده در گفت گو با ایسنا اظهار کرد: کنفرانس ملی حفاظت از ماهیان ایران با همت دانشکده منابع طبیعی و انجمن علمی دانشجویی شیلات دانشگاه لرستان و با همکاری اداره کل شیلات لرستان، اداره کل حفاظت محیط زیست استان و انجمن علمی ماهیان زیستی ایران در دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این کنفرانس ملی در محورهای مختلف ماهی شناسی و حفاظت از ماهیان(تنوع زیستی، اکولوژی حفاظت، قوانین و معاهدات ملی و بین المللی)، چالش های زیست محیطی (صید بی رویه، تخریب زیستگاه ها، آلودگی و تغییرات اقلیمی) و مدیریت و توسعه پایدار اقتصادی (صید و صیادی، آبزی پروری، بازاریابی و صنایع جانبی) برگزار می شود.

رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه لرستان در ادامه با بیان اینکه علم و فناوری امروزه در حفاظت از ماهیان آب های داخلی ایران نقش بسیار مهمی ایفا می کنند، تصریح کرد: با توجه به کاهش منابع طبیعی و تغییرات آب و هوایی، استفاده از فناوری های پیشرفته می تواند به حفظ و مدیریت بهینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین کنفرانس ملی حفاظت از ماهیان ایران به میزبانی دانشگاه لرستان

برگزاری سومین کنفرانس ملی حفاظت از ماهیان ایران به میزبانی دانشگاه لرستان