مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 16:552023-11-24سياسي

حضور بصیرت بسیج در تمام عرصه ها سبب نشاط و امید شد


فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه حضور باشکوه و بصیرت بسیج در تمام عرصه ها سبب نشاط و امید در بین مردم و جامعه شده است، گفت: دشمن از اتحاد و همدلی بسیجیان هراس دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سردار سیاوش مسلمی  پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان و گردهمایی دختران حاج قاسم در سالن سیدرسول حسینی شهرستان ساری با قدردانی و حضور دشمن شکن بسیجیان در این مراسم اظهار کرد: بسیج آنچه را دشمن طراحی و به آن امید بسته بود را نقش برآب کرده است.

  وی با اشاره به اینکه حضور باشکوه و بصیرت بسیج در تمام عرصه ها سبب نشاط و امید در بین مردم و جامعه شده است، تصریح کرد: دشمن از اتحاد و همدلی بسیجیان هراس دارد.

  فرمانده سپاه کربلا با قدردانی از تمام اقدامات خوب و اثرگذار بسیج در عرصه های مختلف، بیان کرد: حضور با شکوه و جهادی بسیج در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و محرومیت زدایی، امید را در بین مردم زنده نگه داشته است.

مسلمی با اعلام اینکه امروز بسیج در عرصه محرومیت زدایی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی مشغول به خدمت به ملت است، افزود: بسیج در قرارگاه محرومیت زدایی با تبعیت از رهبر معظم انقلاب به دنبال خدمت خالصانه به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بصیرت بسیج در تمام عرصه ها سبب نشاط و امید شد

حضور بصیرت بسیج در تمام عرصه ها سبب نشاط و امید شد