مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 04:002023-12-13بين الملل

تظاهرات ایرلندی های حامی فلسطین مقابل اقامتگاه سفیر آمریکا


معترضان ایرلندی حامی فلسطین با هدف اعتراض به حمایت های واشنگتن از رژیم صهیونیستی در مقابل اقامتگاه سفیر آمریکا در شهر دوبلین تظاهرات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، معترضان ایرلندی حامی فلسطین که برخی از آنها روی طبل می کوبیدند و پرچم های فلسطین را تکان می دادند، تظاهراتی را در اطراف اقامتگاه سفیر آمریکا در شهر دوبلین برگزار کرده تا به حمایت های واشنگتن از رژیم صهیونیستی برای تداوم جنایات علیه مردم غزه اعتراض کنند.

خبرگزاری پرس اسوسیشن انگلیس گزارش داد، پلیس شهر دوبلین تعداد زیادی از نیروهای خود از جمله افسران اسب سوار این نیرو را در صحنه این تظاهرات مستقر ساخته و بعد از آنکه برخی معترضان با تحصن، خیابان منتهی به این اقامتگاه را مسدود کردند، نیروهای پلیس موانعی را با هدف جلوگیری از نزدیک شدن مردم به این اقامتگاه برپا کردند.

این معترضان ورودی های میدان نزدیک به محل قرار گیری این اقامتگاه را در ساعت شلوغی مسدود و جلوی ورود خودروها را به آنجا گرفتند.

نیروهای پلیس ایرلند نیز در راستای اجرای تدابیر امنیتی جلوی دسترسی مردم به یک پارکینگ خودرو در نزدیکی این مکان را گرفتند.

چند معترض دروازه های اقامتگاه سفیر آمریکا که میزبان یک ضیافت شام کریسمس برای سیاستمداران ایرلندی بود را مسدود کردند و ماموران امنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات ایرلندی های حامی فلسطین مقابل اقامتگاه سفیر آمریکا

تظاهرات ایرلندی های حامی فلسطین مقابل اقامتگاه سفیر آمریکا