مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-13سياسي

7 هزار معلول زنجانی زیر پوشش خدمات توانبخشی هستند


در حال حاضر نزدیک به 7 هزار نفر از افراد دارای معلولیت زیر پوشش خدمات توانبخشی مبتنی بر جامعه روستایی قرار دارند.

- روح اله خدابنده لو، سرپرست بهزیستی استان زنجان امروز در گفت و گو با فارس اظهار داشت: تسهیلات صرفاً به مددجویان نیازمند بیکار جویای کار واقع در رده سنی اشتغال 18 تا 60 سال به شرط عدم از کارافتادگی و محدودیت ذهنی و اعصاب روان شدید با ارائه مدرک فنی حرفه ای و جواز کسب قابل پرداخت است.

سرپرست بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق بگیر بخش های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال زایی بهزیستی نیستند.

  وی گفت: در حال حاضر نزدیک به 7 هزار نفر از افراد دارای معلولیت زیرپوشش خدمات توان بخشی مبتنی بر جامعه روستایی قرار دارند و 5 صندوق خرد محلی با عضویت افراد دارای معلولیت فعال و باهدف توانمندسازی و ظرفیت سازی آنان تدوین شده است تا با ایجاد دسترسی به منابع مالی لازم، سطح معیشت و درآمد افراد دارای معلولیت ارتقا یابد.

خدابنده لو از ارائه تسهیلات اشتغالزایی برای نزدیک به 500 مددجویان زیر پوشش بهزیستی از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: مشوق های بیمه ای سهم کارفرمایی و خویش فرمایی معلول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار معلول زنجانی زیر پوشش خدمات توانبخشی هستند

7 هزار معلول زنجانی زیر پوشش خدمات توانبخشی هستند