مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-25سياسي

همه ایران وام دار بسیج است


سخنگوی فراجا معتقد است که همه ایران وامدارِ اراده، تلاش های بی ریا و جانبازیِ بسیج است - سخنگوی فراجا معتقد است که همه ایران وامدارِ اراده، تلاش های بی ریا و جانبازیِ بسیج است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی در یادداشتی که به مناسبت هفته بسیج منتشر کرده، آورده است: بی شک این نهاد به دنبال ارتقاء سطوح مختلف امنیت اجتماعی در کشوراست و فراموش نمی کنیم که آنها هیچ گاه از دفاع و تمامیت ارضی و استقلال کشور و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی دست برنداشته اند.

بسیجیان، عزتمدارانی هستند که خالصانه جان بر کف می نهند و با دستان پرتوانشان درپی ترمیم نواقص و ویرانی ها هستند؛ صفات عالیه ای دارند بس خالص؛ پرتوان و پر انرژی، پویا و خلاق، پایمرد وخستگی ناپذیر و کتاب سبز ایمان را سرلوحه رفتار خویش قرار داده اند.

بی شک آنها قدرتشان را از نور و گرمای وحدت بخشِ ایمان می گیرند و برای پاسداشت فضیلت های اصلی انقلاب ایستاده اند؛ همه زمان ها و مکان ها برایشان، جبهه و کربلا است؛ خود را سپر کرده اند در مقابل سبوعیت و شناعت دنیای استکبار.

در ادامه این یادداشت، معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا با بیان اینکه همه ایران وامدارِ اراده، تلاش های بی ریا و جانبازیِ بسیج است که رمز ماندگاری را در بی رنگی و نگاهداشتِ ارزش ها و آرمان انقلاب می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ایران وام دار بسیج است

همه ایران وام دار بسیج است