مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-15سياسي

روایتی از دیداری به وسعت 10 هزار علی اکبر با امام خامنه ای


10 هزار شهید آذربایجان شرقی یک میراث بزرگ و 10 هزار علی اکبر تربیت شده در مکتب عاشورا و 10 هزار امضای خونین پای تضمین یکپارچگی و وحدت ایران است.

- خبرگزاری فارس - تبریز- مهدی کاظم زاده: جنگ ایران و عراق که مردم از آن به عنوان دفاع مقدس یاد می کنند، در برهه ای از تاریخ ایران رخ داد که این کشور تازه با انقلابِ مردم بر علیه حاکمیت طاغوتِ وابسته به استکبار، در حال تلاش برای ایستادن روی پای خود بود؛ جنگی که عراق به پشتوانه ابرقدرت های شرق و غرب، 8 سال یک نبرد نابرابر را علیه این مردم تحمیل کرده و آنان نیز به پشتوانه غیرت دینی و رهنمودهای امام خمینی توانستند با دستان خالی و با تکیه بر نیروی ایمان، حماسه ای تاریخی رقم بزنند.

اکنون 43 سال از آغاز این دفاع مقدس 8 ساله از خاک اسلام می گذرد، اما هر روز خون شهیدان راه اسلام، تازه تر و رنگین تر شده و مسیرهای تازه ای را در راه استقلال و عزت این کشور باز می کند.

جوانان امروزی ایران، نسلی هستند که امام خمینی (ره) و دوران دفاع مقدس را ندیده اند، اما اکنون بیش از هر شخص ایرانی، به راه امام و شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی معتقد و پایبند هستند.

شهدای لشکر عاشورای آذربایجان، از جمله شهدای شاخص و موثر در دفاع مقدس بودند که غیرت دینی و وطنی خود را در دفاع از خاک ایران و اسلام نشان دادند و باعث شد تا این خطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از دیداری به وسعت 10 هزار علی اکبر با امام خامنه ای

روایتی از دیداری به وسعت 10 هزار علی اکبر با امام خامنه ای