مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-20اجتماعي

وقوع 30 درصد تصادفات فوتی گیلان در روزهای پایانی هفته


با برررسی های به عمل آمده طی هشت ماه گذشته در گیلان، 30 درصد از تصادفات منجر به فوت و جرح در روزهای پایانی هفته رخ داده است.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راه استان گیلان گفت: با برررسی های به عمل آمده طی هشت ماه گذشته در گیلان، 30 درصد از تصادفات منجر به فوت و جرح در روزهای پایانی هفته رخ داده است.

سرهنگ جاور صفاری در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به تعطیلات آخر هفته ها و احتمال افزایش تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی گیلان نیاز است که رانندگان نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به منظور پیشگیری از تصادفات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی هفته و تعطیلی ادارات، میزان سفر در سطح محورهای مواصلاتی گیلان نسبت به روزهای عادی روند افزایشی پیدا می کند، افزود: به تبع آن میزان تصادفات هم افزایش یافته به طوری که با برررسی های به عمل آمده طی هشت ماه گذشته در گیلان 30 درصد از تصادفات منجر به فوت و جرح در روزهای پایانی هفته یعنی پنجشنبه و جمعه رخ داده است.

رییس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه پلیس ضمن تحلیل از وضعیت تصادفات در این ایام و آسیب شناسی محورهای پر تصادف و مستعد وقوع حوادث رانندگی، برنامه ریزی لازم برای حضور فعال تر در این مسیرها با محوریت برخورد با رانندگان متخلف و هنجارشکن انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 30 درصد تصادفات فوتی گیلان در روزهای پایانی هفته

وقوع 30 درصد تصادفات فوتی گیلان در روزهای پایانی هفته