مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-03سياسي

دهنوی: تشکیل وزارت بازرگانی ضربه ای به حوزه تولید و تجارت است


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: نباید تجربه ناموفق گذشته را بار دیگر با تشکیل وزارت بازرگانی تکرار کرده و ضربه ای به حوزه تولید و تجارت کشور وارد کنیم بلکه تمرکز ما باید بر روی حمایت از تولیدات صادرات محور باشد.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: نباید تجربه ناموفق گذشته را بار دیگر با تشکیل وزارت بازرگانی تکرار کرده و ضربه ای به حوزه تولید و تجارت کشور وارد کنیم بلکه تمرکز ما باید بر روی حمایت از تولیدات صادرات محور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحسن دهنوی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده متقاضی مسکوت ماندن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی بیان کرد: به چند دلیل ما درخواست مسکوت ماندن این لایحه را برای مدت شش ماه مطرح کرده ایم؛ در ابتدا با توجه به بازه زمانی که در آن قرار داریم و اکنون سال سوم فعالیت دولت است اگر قرار باشد یک وزارتخانه جدید تشکیل شود تا بخواهد این وزارتخانه شکل بگیرد یک سال زمان می برد که عمر این دولت به پایان می رسد.

از سوی دیگر در چنین شرایطی هم تامین کالاها و هم تولید کالاها دچار آسیب خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر ما نمی توانیم حوزه تولید و تجارت را از یکدیگر جدا ببینیم نمی توانیم بخشی از کشور را مسئول تولید کرده و بخش دیگر را مسئول تجارت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهنوی: تشکیل وزارت بازرگانی ضربه ای به حوزه تولید و تجارت است

دهنوی: تشکیل وزارت بازرگانی ضربه ای به حوزه تولید و تجارت است