مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 17:252023-11-28ورزشي

نمره پرسپولیس برابر رونالدو و النصر 15 بود!


اگر بخواهیم به کادر فنی و بازیکنان چند سال گذشته پرسپولیس نسبت به امسال نمره بدهیم به اعتقاد من معدل تیمی پرسپولیس در 2 سال گذشته 17 است و امسال بهتر از عدد 15 نمی توان به آن نمره داد.

- بیژن ذوالفقارنسب در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از بازی تیم پرسپولیس برابر النصر در دور برگشت، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و پرسپولیس با توجه به امکانات محدودی که نسبت به تیم النصر داشت عملکرد خوبی را از خود ارائه داد و حتی موقعیت های خوبی داشتند که اگر گل می شد شرایط بهتری برای پرسپولیس رقم می خورد.

البته نتیجه مساوی آن هم در خانه حریف بد نیست.

وی گفت: پرسپولیس از نظر ساختار تیمی نسبت به 2 سال گذشته خیلی تغییر کرده و سطح بازیکنان آن نسبت به تغییراتی که داشته افت پیدا کرده است.

به طوری که اگر بخواهیم به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس چند سال گذشته نسبت به امسال نمره بدهیم به اعتقاد من معدل تیمی پرسپولیس در 2 سال گذشته 17 است و امسال بهتر از عدد 15 نمی توان به آن نمره داد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: با وجود این که پرسپولیس در حال حاضر از بازیکنان جوان، کم تجربه و با مهارت و توانایی پایین برخوردار است و برابر تیم النصر که هزینه زیادی کرده، بازیکنان مطرح و خوبی دارد و در خانه خود بازی می کرد و شرایطش بهتر از پرسپولیس بود، بازی قابل قبولی را به نمایش گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره پرسپولیس برابر رونالدو و النصر 15 بود!

نمره پرسپولیس برابر رونالدو و النصر 15 بود!