مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-02اقتصادي

33 هزار تن سیب از باغ های شهرستان شاهرود برداشت شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود از برداشت بیش از 33 هزار تن انواع سیب در باغ های این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، حمید آقابیکی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال از سطح باغ های بارور شهرستان شاهرود 33 هزار تن محصول سیب برداشت شده است.

وی افزود: ارقام سیب برداشت شده از باغ های شهرستان شاهرود شامل گلاب، گلدن دلیشز، رد دلیشز، گالا، فوچی، دلبار، جانا، گلد و گرانی اسمیت است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود با بیان اینکه سیب یکی از مهم ترین محصولات باغی این شهرستان است عنوان کرد: سطح باغ های سیب در شهرستان شاهرود یک هزار و 950 هکتار شامل یک هزار و 600 هکتار بارور و 350 هکتار غیر بارور است.

آقا بیکی با بیان اینکه 30 درصد محصول تولیدی سیب در شهرستان شاهرود معادل 9 هزار و 900 کیلوگرم از این محصول، سیب های درجه یک و باکیفیت صادراتی است افزود: 40 درصد سیب تولیدی در شهرستان شاهرود معادل 13 هزار و 200 کیلوگرم به صورت تازه خوری و انبارداری در سردخانه استفاده می شود.

به گفته وی، همچنین 20 درصد محصول سیب معادل 6 هزار و 600 کیلوگرم سیب تولیدی در شهرستان شاهرود را سیب های درجه سه تشکیل می دهد که برای تهیه کنسانتر استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 هزار تن سیب از باغ های شهرستان شاهرود برداشت شد

33 هزار تن سیب از باغ های شهرستان شاهرود برداشت شد