مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 23:302023-12-02سياسي

کاشت درخت، امنیت غذایی یک کشور را تضمین می کند


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اجرای موفق پویش مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور، گفت: این سیاست کلیدی از سوی مقام معظم رهبری علاوه بر مزایای پیدای آن، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اجرای موفق پویش مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور، گفت: این سیاست کلیدی از سوی مقام معظم رهبری علاوه بر مزایای پیدای آن، تضمین کننده امنیت غذایی است.

سید علی معتمدی پور در مراسم سراسری کاشت یک میلیارد درخت در منطقه چهاربیشه شهرستان گچساران افزود: این طرح هوشمندانه از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد که می تواند آینده محیط زیست کشور و منطقه را بهبود جدی ببخشد.

وی سهم این استان از این طرح سراسری را 15 میلیون درخت اعلام و اظهار کرد: برنامه ریزی لازم برای تحقق این هدف انجام شده و در سال دوم این طرح با توسعه نهالستان های منابع طبیعی، شرایط خوبی برای کاشت درخت فراهم شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فرسایش خاک در کشور ما و استان ما جدی است و اگر درخت نکاریم، معلوم نیست چه بر سر این خاک به عنوان یک سرمایه ارزشمند می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت درخت، امنیت غذایی یک کشور را تضمین می کند

کاشت درخت، امنیت غذایی یک کشور را تضمین می کند