مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-11اجتماعي

مادر شهیدان مهرنما به فرزندان شهیدش پیوست


مادر شهیدان عبدالرسول و محمود مهرنما از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، مادر شهیدان عبدالرسول و محمود مهرنما از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.

زنده یاد حاجیه خانم طاهره سقای ژیان مادر شهیدان عبدالرسول و محمود مهرنما از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس دزفول که در سال های 1361 و 1366 داغ فرزندانش را دیده بود پس از تحمل چند دهه فراق، در بهشت به آنها ملحق شد.

آیین تشییع پیکر پاک زنده یاد حاجیه خانم طاهره سقای ژیان مادر شهیدان عبدالرسول و محمود مهرنما روز دوشنبه 20 آذرماه سال 1402 ساعت 15 در آرامستان امام زاده رودبند دزفول با حضور مسئولان و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر برگزار می شود.

حسن نورانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در پیامی ارتحال زنده یاد حاجیه خانم طاهره سقای ژیان مادر شهیدان عبدالرسول و محمود مهرنما را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان آن عزیز سفر کرده تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

 سرباز شهید عبدالرسول مهرنما در چهاردهم دی ماه سال 1340 دیده به جهان گشود و سرباز وظیفه تیپ 1 لشکر پیاده حمزه سیدالشهدا استان آذربایجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهیدان مهرنما به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان مهرنما به فرزندان شهیدش پیوست