مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-04سياسي

استفاده از زبان هنر تسهیلگر اهداف قانون جوانی جمعیت می شود


رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری سنندج گفت: اگر بتوانیم تمام دغدغه ها را تبدیل به زبان هنر کنیم در زمینه اجرای قانون جوانی جمعیت خواهیم به هدف خواهیم رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سه رکوت نجفی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد جوانی جمعیت و خانواده استان کردستان اظهار کرد: توجه به اقدامات فرهنگی و اجتماعی در راستای جوانی جمعیت و خانواده اهمیت زیادی دارد.

وی اضافه کرد: حرکت جمعیت کشورمان به سمت پیری و اینکه طی سه دهه دیگر شاهد کمبود نیروی جوان و کاری خواهیم بود موضوع بسیار مهمی است که نیاز به کار تیمی و پیشگیری جدی دارد.

نجفی با بیان اینکه تجارب جهانی نشان داده در کشورهایی که جامعه آنها به سمت پیری می روند، مجبور به واردکردن نیروی کار از سایر کشورها هستند، گفت: این موضوع موجب می شود در دو سه دهه آینده شاهد تقابل های هویتی در جامعه ایرانی باشیم.

به گفته وی، حرکت جامعه به سمت پیرشدن و ورود نیروی کار جوان از دیگر کشورها از درون بافت اجتماعی ما را تخریب می کند و این تهدید جدی است که باید آن را در نظر داشت.

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری سنندج استفاده از زبان هنر را بهترین راهکار برای نهادینه کردن فرهنگ دانست و اظهار کرد: اگر بتوانیم تمام دغدغه ها را تبدیل به زبان هنر کنیم در زمینه اجرای قانون جوانی جمعیت خواهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از زبان هنر تسهیلگر اهداف قانون جوانی جمعیت می شود

استفاده از زبان هنر تسهیلگر اهداف قانون جوانی جمعیت می شود