مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-11اقتصادي

فروش قسطی کتاب به کارگران در نمایشگاه «یار مهربان» یزد


مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب «یار مهربان» در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران از هفته آینده، - ایسنا/یزد مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب یار مهربان در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران از هفته آینده، گفت: این نمایشگاه علاوه بر تخفیف تا 50 درصدی، امکان خرید کتاب برای کارگران به صورت قسطی و بدون چک و ضامن را فراهم کرده است.

ابراهیم زینل پور در رابطه با این خبر تصریح کرد: مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران در طول سال، علاوه بر برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی، برنامه های متنوع فرهنگی نیز برای جامعه کار و تلاش استان و عموم همشهریان برگزار می کند.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته پژوهش نیز نمایشگاه بزرگ کتاب و عرضه محصولات فرهنگی در محل مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان یزد از 27 آذر تا هفتم دیماه برگزار می شود.

به گفته مدیر اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، در نمایشگاه علاوه بر عرضه بیش از دو هزار عنوان کتاب، برنامه های فرهنگی نظیر نقد کتاب با حضور نویسندگان کشوری، قصه گویی برای کودکان، داستان خوانی، شاهنامه سرایی و حافظ خوانی به مناسبت شب یلدا نیز اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش قسطی کتاب به کارگران در نمایشگاه «یار مهربان» یزد

فروش قسطی کتاب به کارگران در نمایشگاه «یار مهربان» یزد