مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-06ورزشي

«قزوین» میزبان مرحله استانی پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج


معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از برگزاری مرحله استانی پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی برزگر در نشست خبری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که صبح امروز در سالن جلسات شهید پرویز سپاه استان قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه قزوین میزبان مرحله استانی این رویداد است، اظهار کرد: هر ساله تیم هایی با رده های مختلف سنی جوانان و نوجوانان که صاحب خلاقیت و تولید فکر هستند در این رقابت شرکت می کنند و فرصت خوبی برای شناسایی و پرورش استعدادهای درخشان در این بخش ایجاد می شود.

وی به روند برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اشاره کرد و افزود: پروژه ها و محتواهای تولید شده ابتدا در مراحل استانی ارزیابی می شوند و پس از آن، منتخبین استانی به سطح کشوری می رسند.

این مسوول، جایزه نفرات برتر استانی این رویداد را بالغ بر 1 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این رویداد برای سومین سال متوالی در استان قوین برگزار می شود و هدف آن، شناسایی و توانمندسازی نخبگان در حوزه تولید محتوا همسو با مبانی انقلاب اسلامی است .

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: اهمیت رسانه کمتر  از انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قزوین» میزبان مرحله استانی پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

«قزوین» میزبان مرحله استانی پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج