مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-04اقتصادي

آغاز تعیین تکلیف کالاهایی که 9 سال در بندرلنگه زیرآفتاب بودند


رییس کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز روند تعیین تکلیف 235 ردیف کالای متروکه وارداتی دپو شده در بندرلنگه پس از ضرب الاجل دستگاه قضایی خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز روند تعیین تکلیف 235 ردیف کالای متروکه وارداتی دپو شده در بندرلنگه پس از ضرب الاجل دستگاه قضایی خبر داد.

مجتبی قهرمانی امروز (سیزدهم آذرماه)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی ضرب الاجل تعیین شده توسط دستگاه قضایی برای تعیین تکلیف 235 ردیف کالای متروکه وارداتی و 149 خودروی خارجی در بندرلنگه، روند تعیین تکلیف این محموله ها آغاز شده است.

وی افزود: بخشی از این کالاها بیش از 9 سال در شرایط بسیار بدی نگهداری شده اند که خوشبختانه پس از صدور دستور قضایی برای تعیین تکلیف فوری شان، ضمن انتقال آن ها به انبارهای اموال تملیکی از تضییع بیشتر حجم قابل توجهی از اموال عمومی و خصوصی جلوگیری شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: در راستای اجرای دستورات ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم ساماندهی انبارهای اموال تملیکی، با پیگیری های مستمر و به موقع دستگاه قضایی استان هرمزگان و برگزاری جلسات متعدد در خصوص تعیین تکلیف کالاهای متروکه و قاچاق در دو سال اخیر بیش از 3800 اظهارنامه متروکه به تعداد حدود 8 هزار کانتینر تعیین تکلیف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تعیین تکلیف کالاهایی که 9 سال در بندرلنگه زیرآفتاب بودند

آغاز تعیین تکلیف کالاهایی که 9 سال در بندرلنگه زیرآفتاب بودند