مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 17:352023-12-02اجتماعي

تخریب 162 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه های آذربایجان شرقی


رییس اداره نگهداری حریم راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از تخریب 162 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه های استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد رادمهر رییس اداره نگهداری حریم راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در هشت ماهه امسال در راستای صیانت از حریم راه های استان، به 162 فقره ساخت و ساز غیرمجاز که صاحبان آن ها اقدام به احداث مستحدثات در حریم راههای استان کرده بودند اخطاریه صادر و نسبت به آزادسازی حریم راه ها اقدام شده است.

  رییس اداره نگهداری حریم راه های استان گفت: با توجه نقش حفظ و نگهداری حریم راه ها در افزایش ایمنی حمل و نقل و تردد کاربران جاده ای و توسعه آتی جاده ها، صیانت از حریم راه ها یکی از وظایف اصلی و الویت های مهم  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

  وی با تاکید بر اینکه حفاظت از حریم راه ها بی وقفه در جریان است، تصریح کرد: تا پایان آبان، 382 مورد اخطار آزادسازی حریم به خاطیان ابلاغ شده است.

  رییس اداره حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: کاربران اطراف جاده ها قبل از هرگونه اقدام به ساخت و ساز نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند و کارشناسان این اداره با آمادگی کامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 162 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه های آذربایجان شرقی

تخریب 162 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه های آذربایجان شرقی