مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 23:202023-12-02سياسي

کاشت 15 میلیون درخت در کهگیلویه و بویراحمد طی چهار سال


در مراسمی در گچساران و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، امام جمعه گچساران و برخی مسئولان استانی و شهرستانی عملیات کاشت نهال در شهرستان گچساران شروع شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در مراسمی در گچساران و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، امام جمعه گچساران و برخی مسئولان استانی و شهرستانی عملیات کاشت نهال در شهرستان گچساران شروع شد.

علی محمد روستا در این مراسم ضمن برشمردن فواید و اهمیت درخت و درختکاری بر اهتمام جدی دولت و تکلیف دستگاه ها مبنی بر کاشت یک میلیارد درخت طی چهار سال در کشور خبر داد و افزود: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد طی چهار سال کاشت 15 میلیون درخت است.

وی اظهار کرد: یک میلیون و 890 نهال گلدان گیری و آماده کشت در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که می طلبد دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی با توجه به تعیین سهم کاشتی که برای استان مشخص شده است تکلیف قانونی خود را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فرسایش خاک در سطح کشور سه برابر متوسط جهانی و در 50 سال گذشته؛ کشور ما با دو درجه افزایش دما و 55میلی متر کاهش بارش مواجه شده ایم که ضرورت افزایش سرانه جنگل و درخت را از اهمیت بیشتری برخوردار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 15 میلیون درخت در کهگیلویه و بویراحمد طی چهار سال

کاشت 15 میلیون درخت در کهگیلویه و بویراحمد طی چهار سال