مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-11ورزشي

مقابل دشمن باید غرور ملی را به نمایش گذاشت


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: با هر نگرش و سلیقه ای باید در مقابل دشمن غرور ملی را به نمایش گذاشت و در این میان احترام ورزشکاران به سرود و پرچم ملی سمبل غیرت آنها است.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: با هر نگرش و سلیقه ای باید در مقابل دشمن غرور ملی را به نمایش گذاشت و در این میان احترام ورزشکاران به سرود و پرچم ملی سمبل غیرت آنها است.

آیت الله علی خاتمی (یکشنبه 19 آذرماه) در مراسم تجلیل از قهرمانان استان حاضر در بازی های آسیایی و پاراآسیایی، اظهار کرد: حضور ورزشکاران در میادین فراملی به اندازه مدال طلا ارزشمند است.

ورزشکاران افتخارآفرین به بداخلاقی های برخی از ورزشکارانی که نان این کشور را خوردند و هوای این سرزمین را استشمام و در نهایت بداخلاقی کردند پاسخ دادند.

وی با بیان اینکه پرچم برای هر فردی نماد غیرت و هویت است، اظهار کرد: بالا بردن پرچم کشور از سوی ورزشکاران نوعی نشان دادن قدرت و صلابت ایران اسلامی است و ما از ورزشکاران افتخارآفرین قدردانی می کنیم.

در ادامه شهردار زنجان با بیان اینکه ورزشکاران در ایجاد نشاط اجتماعی سهم بسزایی دارند و شهرداری نیز در این زمینه حامی آنان است، اظهار کرد: ورزشکاران برای رسیدن به هدف خود سختی و دشواری های طاقت فرسا را تحمل می کنند ولی در نهایت به لحاظ جسمی و روحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل دشمن باید غرور ملی را به نمایش گذاشت

مقابل دشمن باید غرور ملی را به نمایش گذاشت