مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 23:202023-12-03سياسي

شهردار مشهد: جهاددانشگاهی باید در تمام عرصه ها پیشرو باشد


شهردار مشهد پس از بازدید از غرفه جهاددانشگاهی خراسان رضوی در نمایشگاه هفته پژوهش این شهر گفت: توقع ما از جهاد دانشگاهی این است که همواره پیشرو باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد پس از بازدید از غرفه جهاددانشگاهی خراسان رضوی در نمایشگاه هفته پژوهش این شهر گفت: توقع ما از جهاد دانشگاهی این است که همواره پیشرو باشد.

محمدرضا قلندرشریف شامگاه امروز، 12 آذر با حضور در نمایشگاه هفته پژوهش مشهد از غرفه جهاددانشگاهی خراسان رضوی و خبرگزاری ایسنا بازدید کرد.

در این بازدید از از اسانس های نانولیپوزومی با پایداری بالا که توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی خراسان رضوی تولید شده است، رونمایی شد.

حامد حسینی، عضو هیات علمی پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در توضیح خواص این اسانس، اظهار کرد: کارکرد این اسانس بدین شکل است که دیگر اسانس های طبیعی مورد نیاز برای تولید محصول را پایدار می کند و بدین ترتیب با افزایش پایداری اسانس های طبیعی، میزان مصرف آنها در محصول را کاهش می دهد و به این شکل توجیه اقتصادی دارد.

حفظ ترکیبات مؤثره اسانس طبیعی، حفظ طعم اسانس طبیعی در طول فرایند تولید محصول و همچنین در طول مدت ماندگاری محصول و به علاوه دارا بودن حلالیت مناسب در محیط های آبی از مشخصات فنی این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار مشهد: جهاددانشگاهی باید در تمام عرصه ها پیشرو باشد

شهردار مشهد: جهاددانشگاهی باید در تمام عرصه ها پیشرو باشد