مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-30ورزشي

بهره برداری از 10 پروژه عمرانی در منطقه 12 اصفهان


بیست ودومین برنامه «به احترام مردم اصفهان» و آیین افتتاح پروژه های منطقه 12 اصفهان (بهره برداری از مجموعه ورزشی چندمنظوره شهید علی منهاجی) با حدود 10 پروژه عمرانی، - ایسنا/اصفهان بیست ودومین برنامه به احترام مردم اصفهان و آیین افتتاح پروژه های منطقه 12 اصفهان (بهره برداری از مجموعه ورزشی چندمنظوره شهید علی منهاجی) با حدود 10 پروژه عمرانی، خدماتی، ترافیکی و ورزشی در منطقه 12 به بهره برداری رسید.

  در این مراسم با حضور شهردار، اعضای شورا و امام جمعه شمال شهر اصفهان از برادر شهید علی منهاجی و مبینا حسینی قهرمان کشور در رشته پرتاب وزنه تقدیر کردند.

علی اکبر رسالت، مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان در این آیین، با اشاره به پروژه های افتتاح شده، اظهار کرد: احداث و بهره برداری از یادمان شهید گمنام در پارک ملت با زیباترین معماری انجام شده است، قطعا این یادمان مکانی برای گروه های مختلف برای برگزاری مراسم، میزگرد و پاتوق خواهد بود.

وی درباره پروژه اصلاح ترافیکی و بهره برداری از میدان شهید علیخانی و افتتاح پارکینگ در این میدان، افزود: میدان شهید علیخانی به واسطه اینکه بزرگ ترین ایستگاه مترو در این محدوده قرار دارد، از پرترددترین محله ها از نظر عابر پیاده و سرانه مسافر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 10 پروژه عمرانی در منطقه 12 اصفهان

بهره برداری از 10 پروژه عمرانی در منطقه 12 اصفهان