مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 18:252023-12-04اقتصادي

فرسایش خاک عامل سیل های اخیر گلستان/ لزوم اجرای قوانین حفاظت خاک


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه هسته اول حرکت به سمت توسعه پایدار، حفاظت از خاک است، افزود: پیش بینی های تغییرات اقلیمی کاملاً مشهود است و برای عبور از بحران باید قوانین حفاظت خاک به شکل کامل اجرا شود.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با بیان اینکه هسته اول حرکت به سمت توسعه پایدار، حفاظت از خاک است، افزود: پیش بینی های تغییرات اقلیمی کاملاً مشهود است و برای عبور از بحران باید قوانین حفاظت خاک به شکل کامل اجرا شود.

محمد برزعلی ظهر امروز دوشنبه، 13 آذرماه 1402 در همایش گرامیداشت روز جهانی خاک که در سالن همایش های مؤسسه تحقیقات پنبه استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا باید ببینیم در حوزه تولید کجا قرار گرفته ایم و تا چه اندازه قوانین حفاظت خاک مصوب 4 خرداد 1398 را مطالعه کرده و به آن آشنا است.

وی با بیان اینکه در این قانون موارد بسیار مطلوبی به نفع بخش کشاورزی وضع شده است، ادامه داد: سه محور خاک، حفاظت از خاک و آلودگی مهمترین بخش این قانون بوده و در حوزه کشاورزی بسیار مثمرثمر است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با تأکید بر اینکه هسته اول حرکت به سمت توسعه پایدار، حفاظت از خاک است، افزود: فرسایش خاک یکی از مهمترین دلایل سیل های اخیر بوده که همین رویداد طبیعی و میزان تخریب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسایش خاک عامل سیل های اخیر گلستان/ لزوم اجرای قوانین حفاظت خاک

فرسایش خاک عامل سیل های اخیر گلستان/ لزوم اجرای قوانین حفاظت خاک