مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 08:052023-11-28فناوري

روستای دله مرز کردستان تا پایان آذر به شبکه ملی اطلاعات متصل می شود


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان گفت: بر اساس وعده استاندار در جشنواره اخیر انار، روستا دله مرز سروآباد تا پایان آذرماه جاری به شبکه ملی اطلاعات متصل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، 18 آبان ماه سال جاری بود که جشنواره انار با حضور مسوولان استانی و جمعیت چند هزار نفری از مردم کردستان و استان های همجوار در روستای دله مرز از توابع شهرستان سروآباد برگزار شد.

برای پوشش خبری جشنواره که وارد روستا شدیم، متوجه مشکلی قابل تأملی در این روستا شدیم و آن عدم آنتن دهی موبایل بود به صورتی که امکان برقراری هیچ گونه ارتباط تلفنی در این روستا وجود نداشت.

این مشکل به صورت محسوس در آنجا احساس می شد و اهالی روستا در آن جشنواره این مطالبه را از استاندار کردستان درخواست کردند که زارعی کوشا وعده داد تا دو هفته بعد مشکل آنتن دهی حل شود.

این موضوع را از مدیرکل اطلاعات و فناوری ارتباطات استان پیگیری کردیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان با بیان اینکه اقدامات لازم در خصوص اتصال روستای دله مرز به شبکه ملی اطلاعات در حال انجام است، افزود: با احداث یک سایت جدید روستاهای دل، دله مرز و زوم از توابع شهرستان سروآباد به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای دله مرز کردستان تا پایان آذر به شبکه ملی اطلاعات متصل می شود

روستای دله مرز کردستان تا پایان آذر به شبکه ملی اطلاعات متصل می شود