مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 03:452023-12-13بين الملل

آمریکا تحریم های ضد روسی جدید اعلام کرد


دولت آمریکا تحریم هایی گسترده را علیه صدها فرد و شرکت به بهانه ارتباط آنها با کمک به روسیه در دور زدن تحریم های قبلی مربوط به جنگ اوکراین وضع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت آمریکا روز سه شنبه در ادامه ضدیت با روسیه تحریم هایی را علیه صد ها فرد و شرکت از جمله در کشورهای چین، ترکیه و امارات متحده عربی به بهانه مقابله با فرار روسیه از تحریم ها و بخش های انرژی، بانکی، فلزات و معدنی این کشور اعمال کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، وزارتخانه های خزانه داری و امور خارجه آمریکا بیش از 250 فرد و نهاد را در راستای جدیدترین اقدام واشنگتن ضد روسیه و به بهانه مقابله با فرار مسکو از تحریم هایی که آمریکا و متحدانش در رابطه با جنگ اوکراین وضع کردند هدف تحریم قرار دادند.

آنتونی بلینکن ، وزیر امور خارجه آمریکا در بیانیه ای ادعا کرد: ما به استفاده از ابزارهای در اختیار خود با هدف حمایت از پاسخگویی روسیه به خاطر جرایم در اوکراین و آنهایی که ماشین جنگی روسیه را حمایت و تامین مالی می کنند ادامه خواهیم داد.

همچنین وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد، یک شبکه از چهار نهاد و 9 فرد در چین، روسیه، هنگ کنگ، و پاکستان را از بابت تسهیل و تامین تسلیحات و فن آوری های ساخت چین برای روسیه تحریم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تحریم های ضد روسی جدید اعلام کرد

آمریکا تحریم های ضد روسی جدید اعلام کرد