مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-19پزشكي

پزشکی شخص محور، آینده پزشکی است


معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی مشهد با بیان اینکه پزشکی شخص محور، آینده پزشکی است از برگزاری کنگره آموزشی سالیانه با عنوان کنگره پزشکی شخص محور و رویکردهای نوین در مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی مشهد با بیان اینکه پزشکی شخص محور، آینده پزشکی است از برگزاری کنگره آموزشی سالیانه با عنوان کنگره "پزشکی شخص محور و رویکردهای نوین" در مشهد خبر داد.

بیتا میرزایی در نشست خبری که سه شنبه، 28 آذرماه در محل سازمان نظام پزشکی مشهد برگزار شد، در توضیح اهمیت پزشکی شخص محور گفت: پزشکی فرد محور یک رویکرد جدید و در حال ظهور در عرصه علوم پزشکی است و به زبان ساده، در رویکرد پزشکی شخص محور، درمان یک پروتکل انعطاف پذیر خواهد داشت که می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.

وی افزود: در این شیوه از مشخصات ژنتیکی، محیط و شیوه زندگی فردی برای طراحی و هدایت برنامه های پیشگیری بهنگام، تشخیص زودرس بیماری های مزمن به ویژه دیابت، چاقی، استئوپروز و بیماری های صعب العلاج از جمله سرطان ها و هدفمند کردن تجویز داروها، انتخاب نوع درمان، تنظیم دوز مناسب دارو و.

استفاده می شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: پیشرفت های پزشکی فرد محور در حال حاضر به اکتشافات جدید و قدرتمند منجر شده است و درمان های تایید شده توسط FDA به خصوصیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکی شخص محور، آینده پزشکی است

پزشکی شخص محور، آینده پزشکی است