مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 20:052023-11-22سياسي

نظام اسلامی در مقابل فتنه دشمنان نستوه و استوار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است: - معاون اول قوه قضاییه گفت: نظام مقدس اسلامی در مقابل تمام توطئه ها و فتنه های دشمنان داخلی و خارجی، نستوه و استوار ایستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیمهفته بسیج هفته گرامیداشت ارزش های والای اسلام و انقلاب اسلامی و پاسداشت ایمان، ولایتمداری، اخلاص و شجاعت جوانان مؤمن و پیشتاز در عرصه شهادت و ایثار است.

بسیج شجره طیبه ای است که با خون پاک شهدای والا مقام انقلاب اسلامی آبیاری شده است و به برکت و رشادت و فداکاری این مجاهدان راه خدا، شکوه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی عالم گیر شده است و این نظام مقدس اسلامی در مقابل تمام توطئه ها و فتنه های دشمنان داخلی و خارجی، نستوه و استوار ایستاده است.

اینجانب یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر و ایثارگران والامقام به ویژه شهدای بسیجی را گرامی می دارم و هفته بسیج را به بسیجیان جان برکف ملت شهید پرور و قضات و کارمندان بسیجی دستگاه قضایی تبریک عرض می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام اسلامی در مقابل فتنه دشمنان نستوه و استوار است

نظام اسلامی در مقابل فتنه دشمنان نستوه و استوار است